19/04/2024
דף הבית / בלוג / קמפיין אנטי קנביס הביא תנועה לאתר קנביס

קמפיין אנטי קנביס הביא תנועה לאתר קנביס

ממשלת ניו סאות' ויילס באוסטרליה השיקה קמפיין שנועד להזהיר צעירים מפני הסכנות שבשימוש קבוע בקנביס. הקמפיין Stoner Sloth הפך לבדיחת רשת ואף הוביל תנועה לאתר שתומך בקנביס.

הקמפיין כלל את הסלוגן: You're worse on weed והציג עצלן (בעל החיים) בגודל אדם בכל מיני סיטואציות מביכות האופייניות כביכול לבני נוער מסטולים תמידית, כמו להירדם במבחן, להעביר את הסלט במקום מלח בזמן הארוחה, ולהתקשות למצוא טיעון בעד או נגד שילוב בין גרביים וסנדלים.

סרטוני וידאו ואנימציית גיף של הקמפיין הופיעו בדף טמבלר ובדף פייסבוק תומך, וזכו לכ-14,000 לייקים ולהרבה תגובות משועשעות וארסיות או כאלה התוהות לגבי ההיגיון שמאחוריו.

stonersloth-comment1

צילום מסך: facebook.com/stonersloth

באופן אירוני, הקמפיין חולק שם עם אתר מקולורדו התומך בגלוי בשימוש בקנביס, וכך גם הגדיל משמעותית את התנועה אליו. האתר stonersloth.com מגדיר את משימתו לגרום למשתמשים ולמטופלים בקנביס רפואי ליהנות מכל חוויית עישון, ומתכנן להציע מגוון מוצרים ומבצעים למשתמשי קנביס. מפעיל האתר התראיין לגרדיאן וסיפר על כאלף צפיות דפים ביום רק מאוסטרליה מאז העלאת הקמפיין. הוא תיאר את הקמפיין מוגזם ומיושן, ובדומה למרבית התגובות ברשת, הדגיש את האירוניה בבחירה של בעל חיים אהוב המשמש גם מעין קמע למעשנים כדי להרחיק אנשים מקנביס.

Check Also

מיקרודוזינג קנביס

קנביס – עכשיו גם באישור האקדמיה

לגליזציה של קנביס אומנם עדיין אינה נראית באופק, אבל אפשר לציין התקדמות באישור הכתיב הרווח …