20/04/2024
דף הבית / בלוג / חברת פיליפ מוריס לא תשווק סיגריות קנביס

חברת פיליפ מוריס לא תשווק סיגריות קנביס

אתר האינטרנט הסאטירי Abril Uno (שיבוש של אחד באפריל) הפיץ את הסיפור שחברת הטבק תתחיל לשווק סיגריות קנביס תחת המותג מרלבורו בארבע מדינות בארצות הברית: וושינגטון, אורגון, קולורדו ואלסקה, החל מה-1 בנובמבר 2015. לפי הידיעה הפיקטיבית המוצר היה אמור להימכר בחנויות קנביס מורשות ולעלות 89$ לחפיסה, בתנאי שהקונה עבר את גיל 21 ובהצגת תעודת זהות.

סיגריות מרלבורו קנביס

בכתבה גם הובא ציטוט של סגן נשיא החברה סראפין נוריק: “Our company has been high on the idea for marketing cannabis", אבל אין דמות ממשית כזו בהנהלת פיליפ מוריס. אותו סגן נשיא לא קיים גם ציין שהחברה נמצאת בקשר עם קרטלי סמים גדולים במקסיקו ובפרגוואי במטרה להיעזר בהם כדי להפיץ את סיגריות המריחואנה גם בדרום אמריקה.

לפי האתר Snopes לשמועה הזאת יש ותק של כחמישים שנה, וכבר בשנות השישים היו שהעריכו שחברות הטבק מתכוננות ללגליזציה של מריחואנה בארצות הברית, קונות שדות קנביס במקסיקו, מעצבות חפיסות סיגריות חדשות ורושמות סימנים מסחריים על מותגים בשמות כמו "אדום פנמה" ו"זהב אקפולקו". אז השמועות נראו רחוקות מהמציאות, אבל היום, אחרי שהלגליזציה הגיעה ליותר מעשרים מדינות בארצות הברית, לא בלתי סביר להניח שגם ענקיות הטבק ירצו להיכנס לעסקי הקנביס הרווחיים.

Check Also

מיקרודוזינג קנביס

קנביס – עכשיו גם באישור האקדמיה

לגליזציה של קנביס אומנם עדיין אינה נראית באופק, אבל אפשר לציין התקדמות באישור הכתיב הרווח …