28/03/2024
דף הבית / בלוג / מוזיקאים מצטרפים לעסקי הקנביס

מוזיקאים מצטרפים לעסקי הקנביס

קנביס נעשה חוקי בארצות הברית רק בשנים האחרונות, אבל זה לא הפריע לכמה מהשמות הגדולים במוזיקה להשקיע את כספם בעסקי הקנביס. תעשיית הקנביס הייתה רווחית עוד לפני שהפכה לחוקית ביותר מ-20 מדינות בארצות הברית, ואין זה מפתיע שמוזיקאים ומפורסמים שהיו ידועים בחיבתם לקנביס ישתמשו בהונם ובמעמדם כדי לקדם את נושא הלגליזציה ועל הדרך ליהנות מרווחי השוק.

סנופ דוג בעסקי קנביס

תמונה: אינסטגרם

סנופ דוג

הראפר ידוע בחיבתו למריחואנה מאז אלבום הבכורה שלו מ-1992, ולכן זה לא מפתיע שהוא החליט להפוך את התחביב לעסק ולהשיק לא אחד אלא שלושה עסקי קנביס: Mary Jane, אתר תוכן העוסק בהיבטים השונים של צריכת קנביס (עם כתבות כמו איך להכין הודו ממולא בקנביס לחג ההודיה או איך לשלב בין יוגה לעישון קנביס), קו מוצרי קנביס Leafs by Snoop, המציע תפרחות קנביס מזנים שונים, דברי מאכל מקנביס ועוד מוצרים נלווים, ומשווק אותם בחנויות קנביס בקולורדו, ו-Eaze, שירות משלוחי קנביס רפואי.

וילי נלסון

הזמר וחובב העישון הוותיק היה מהראשונים להיכנס לעסקי הקנביס החוקיים, והוא הודיע לאחרונה על תכניתו להקים לא רק קו מוצרי קנביס, אלא גם לשווק אותם ברשת חנויות משלו, Willie's Reserve. באתר הרשת נכתב שמקור ההשראה הוא זיכרונות מהמוזיקאים שביקרו באוטובוס שלו אחרי ההופעות, ושרשת החנויות תגיע בקרוב לקולורדו, וושינגטון ולכל מקום שבו הצביעו בעד לגליזציה של קנביס.

ריהאנה וקנביס

תמונה: אינסטגרם

ריהאנה

לפי שמועות שטרם אושרו רשמית גם ריהאנה עומדת להשיק קו מוצרי קנביס: MaRihanna, ואלו יקבלו שמות כמו Karibbean Kush ו-Haitian Haze ויימכרו בחנויות קנביס בקולורדו.

מליסה את'רידג'

מאז חלתה בסרטן השד ב-2004 הפכה הזמרת לתומכת גלויה בשימוש בקנביס לצרכים רפואיים, ואף השיקה סדרה של יין המכיל קנביס, Wine Tincture.

 

מוזיקאים ומפורסמים נוספים שהשקיעו בעסקי הקנביס כוללים את השחקן סת' רוגן, כמה מבניו של בוב מארלי, הזמר והשחקן ניק לאשיי (הידוע בעיקר כבעלה לשעבר של ג'סיקה סימפסון), שחקן ה-NBA לשעבר אוסקר רוברטסון, שחקן ה-NFL פרוסטי רוקר ואיש הטלוויזיה מונטל ויליאמס.

עם זאת, לצד מוזיקאים כמו וילי נלסון וסנופ דוג, שעישון קנביס הוא ממילא חלק מהתדמית הציבורית שלהם, יש כאלה שלא יכולים להרשות לעצמם להיחשף כצרכני מריחואנה מהחשש שחוזים יבוטלו ושהכנסתם ופרנסתם של אלו העובדים עבורם תיפגע. לדוגמה, חברת קלוגס ויתרה על שירותיו של השחיין האולימפי מייקל פלפס כפרזנטור של החברה לאחר שנחשפו תמונות שלו מעשן גראס.

האם מפורסמים יעילים בקידום מכירות של קנביס? לא בהכרח. מסקר שנערך באתר Marijuana Business Daily על הגורמים החשובים ביותר למשתמשי קנביס בבחירת ספק נמצא שגורמים כמו מבחר רחב של זני קנביס ורוקחי קנביס בעלי ידע הם החשובים ביותר, ואילו תמיכה של מפורסמים היא החשובה הכי פחות.

Check Also

מיקרודוזינג קנביס

קנביס – עכשיו גם באישור האקדמיה

לגליזציה של קנביס אומנם עדיין אינה נראית באופק, אבל אפשר לציין התקדמות באישור הכתיב הרווח …