19/04/2024
דף הבית / בלוג / מותג הקנביס החדש של בוב מרלי

מותג הקנביס החדש של בוב מרלי

מותג הקנביס הראשון של בוב מרלי הושק השבוע על ידי עיזבונו של זמר הרגאיי המנוח בשיתוף פעולה עם חברת השקעות פרטית המתמקדת בשוק הקנביס, ביום הולדתו ה-71 שחל ב-6 בפברואר.

חיבתו של מרלי לעישון מריחואנה תועדה היטב בתמונות רבות ובמילות שיריו, וקשה למצוא חדר של סטלן בלי פוסטרים של בוב מרלי על הקיר. לכן, אין זה מפתיע שמשפחתו של הזמר מנסה למנף את מורשת הקנביס של בוב מרלי לטובת מותג קנביס יוקרתי – Marley Natural Brand.

 

Natural Marley

תמונה: marleynatural.com

המותג החדש כולל כמה עשרות פריטים בהם שמן קנביס, תפרחות קנביס לעישון ולאכילה, מוצרי טיפוח מ-hemp ומגוון אביזרי אחסון והכנה. בשלב הראשון המוצרים יהיו זמינים רק בקליפורניה ובהמשך השנה יופצו למדינות נוספות בארצות הברית שאישרו שימוש בקנביס לצורכי הנאה: קולורדו, וושינגטון, נבדה ואורגון.

אף על פי שבוב מרלי ממשיך להיות מזוהה עם עישון גראס, מותג הקנביס של בוב מרלי מתיימר להתרחק מהסטראוטיפ של מוצרים לסטלנים, ומנסים לשווק אותו כמותג לייפסטייל ולהרחיב את קהל היעד שלו גם לכאלו שעדיין אינם צרכנים של קנביס. לשם כך, הם גייסו מעצבים מחוץ לתעשיית הקנביס, וכן הדגישו את המאפיינים הטבעיים, נטולי חומרי ההדברה והתוספים של כל מוצר, וכן את האחריות החברתית והסביבתית של המותג.

בנוסף, כדי לוודא שמוצרי הקנביס הם באיכות הגבוהה ביותר, צוות הבודקים של המותג ביקרו בכמה מאות חוות קנביס בכל העולם, למדו על תהליכי הגידול של הצמח ועל הזנים השונים כדי לאתר את הקנביס האיכותי ביותר בנמצא.

בוב מרלי מצטרף לשורה ארוכה של סלבריטאים, בהם וילי נלסון, סנופ דוג, מליסה אתרידג' ואחרים, שנתנו את שמם ליוזמות קנביס למיניהן וניסו להפיק רווחים מתעשיית הקנביס המתפתחת. לפי הערכות, בשנה שעברה תעשיית הקנביס החוקית הניבה רווחים של 5.4 מיליארד דולר בארצות הברית בלבד, ועד 2020 רווחיה צפויים לעבור את ה-20 מיליארד דולר בשנה.

 

Check Also

מיקרודוזינג קנביס

קנביס – עכשיו גם באישור האקדמיה

לגליזציה של קנביס אומנם עדיין אינה נראית באופק, אבל אפשר לציין התקדמות באישור הכתיב הרווח …