קבוצת קאן פרמצבטיקה בע”מ בעלת המותג “better” (בטר) היא מחלוצות ענף הקנביס הרפואי בישראל. החברה עוסקת בטיפוח, גידול ושיווק מוצרי קנאביס ייחודיים לטיפול מתקדם במגוון רחב של מצבים רפואיים. החל מ2008 עוסקת החברה בפיתוח זני קנביס למטרות רפואיות ובהתאמה ייעודית למצבים ומחלות כמו אפילפסיה, אוטיזם, התוויות אונקולוגיות, כאב כרוני ופוסט טראומה.

החברה מעסיקה צוות יועצים בעלי ידע והיכרות עם תעשיית הקנביס הרפואי בעולם וכן צוות רופאים, חוקרים, בוטנאים ויועצים פיננסיים. נוסף על גידול והפצת קנביס, החברה מציעה שירותי ייעוץ והדרכה למטופלים. כמו כן, לחברה ניסיון טיפולי מוכח שיש לחברות בודדות בעולם, של ניסוי קליני בטיפול ילדים ובני נוער הסובלים מאפילפסיה ואינם מגיבים לטיפול תרופתי.

החברה גם מוכרת כפורצת דרך בגידול קנביס רפואי בטכנולוגיות מתקדמות והקפדה על הזנה וטיפול ללא כימיקלים לאורך תהליך הגידול כולו.

זנים ומוצרים

חברת better פיתחה מספר זני קנביס רפואי מזני סאטיבה, אינדיקה וזנים היברידיים, הכוללים רכיבי THC ו-CBD בשיעורים משתנים ורמות גבוהות של טרפנים (Terpenes), המחזקים את הארומה של הקנביס ומגבירים את ההשפעה שלו. בארץ החברה משווקת תפרחות קנביס וכן שמן קנביס, כולל טיפול משולש וייחודי, המורכב משמן, משחה ופרחי קנביס, ומיועד לטיפול בסרטן העור ובפסוריאזיס (לפי חוקי המדינה).

חלוקת הקנביס

חברת בטר משווקת את מוצריה לבתי המרקת המורשים למכירת קנביס רפואי בישראל, כמו כן ניתן לרכוש את מוצריהם במרכז ההזמנות וההדרכה החדש, בית מרקחת “גבעול” ברח’ הירקון 288 תל אביב.

 

פרטי קשר

טלפון: 03-6355101

ימים: א’ – ד’ 9:00-17:00

יום ה’ 9:00-16:00

פקס: 073-2556195

אתר: www.better-global.com/he

דוא"ל: service@better-holdings.com