שיח מדיקל גרופ, מחלוצות הקנביס הרפואי בישראל ובעולם. החברה הוקמה על-ידי משפחת שריד, דור שלישי של חקלאים, אשר נחשפו דרך מחלת אביהם להשפעות החיובית של צמח הקנאביס בהתמודדות עם מגוון מחלות. לצד ביסוס מחקרי לסגולותיו של הקנביס הרפואי, משפחת שריד השקיעה שנים ארוכות במחקר ובפיתוח קנאביס רפואי באיכות בלתי מתפשרת, לטובת שיפור חייהם של אלפי מטופלים ומשפחותיהם.

כיום, שיח מובילה את חוד החנית של העשייה והמחקר בתחום הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם בזכות תשתית חקלאית חדשנית, היצע רחב של זנים בלעדיים, ביצוע מחקרים קליניים ראשונים מסוגם ופיתוח טכנולוגיות חדשניות. לחברה רשת גלובאלית של פעילויות ושותפויות אסטרטגיות המבטיחות מקצועיות וחדשנות בעולם משתנה ומתפתח, ובתעשייה שזוכה להכרה עולמית.

שמנים של שיח

 

זנים ומוצרים

גידולי הקנביס של החברה הם נקיים מכימיקלים ומחומרי הדברה, והם עוברים בדיקות ניקיון ואיכות תקופתיות ועומדים בתקנים של משרד הבריאות. מוצרי החברה בישראל כוללים תפרחות קנאביס רפואי ומגוון תרכובות שמנים, הכוללים ריכוזים שונים של THC ו- CBD המיועדים לטיפול במגוון התוויות רפואיות בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בנוסף, חברות הבנות של שיח מדיקל גרופ מציעות גם מוצרי צריכה מתקדמים הנמכרים במספר מדינות בעולם.

 

מוצרים שיח

פרטי קשר

טלפון: 077-4462480

פקס: 077-4462481

דוא"ל: office@seach.co.il

טופס מקוון באתר: https://seach.co.il/contact-us

אתר:www.seach.co.il


לייעוץ זנים:

טלפון: 072-2747870 שלוחה 3

דוא"ל: cs@seach.co.il